Surprise!


I kolejny dzień minął bez żadnej lekcji. To mi się podoba xd Ogólnie było śmiesznie dziś. Uwielbiam moją szkołę ;* Poniedziałek też zapowiada się bez żadnej lekcji i może skończę o 11:30. Ale zobaczymy jeszcze. Tymczasem praktycznie cały weekend nie będzie mnie w domu. Dopiero w niedzielę tu wrócę. Zapowiadają się pracowite dni :)) Pa ;*

 Ta od Mateusza ;* Mam jeszcze herbacianą, którą dostawałyśmy od chłopaków z klasy, ale oklapła :)

Teraz już wiem, co jest dla mnie najcenniejsze. Nie ulegam wpływom, nie tracę pewności siebie.
Mateuszek ;***

Udostępnij ten post

13 komentarzy

  1. Tam ta herbacia oklapła, a ta nie, bo ta była szczerze od serca z miłości dana ;)

    Możliwe, że tak jest:) Ale miło z Jego strony. Aż z tego wszystkiego z błędem mu odpisałam.xD Ale się trochę pod jarałam tym sms'em.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęciaa!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęciaa!:) miłego pracowitego weekendu!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to prawda, ja jestem tego żywym przykładem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i zyczę mało pracowitego weekendu :0 Najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerowne róże, znaczy wszystkie kolory róż! Obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie tu u ciebie :) zapraszam do siebie :) będzie mi miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna róza . ;]
    Canon PowerShot S1 IS -chyba ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcie.
    zapraszam do mnie.obs.?

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog :)
    w wolnej chwili zapraszam rownież do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog.
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń