In private II


Z wczorajszego dnia jeszcze. Taka ładna pogoda, ale przeraża mnie ten wiatr. Miałam jechać na mecz, ale jakiś leń mnie ogarnął i wyjdzie na to, że całą niedzielę będę siedziała w domu. Może skoczę do sklepu, zrobię zakupy i urządzę sobie wieczór filmowy. Tak, myślę że to dobry pomysł. Pa ;*


Jego dotyk sprawił, że czułam motylki w brzuchu, gdy delikatnie gładził moją skórę czułam ciarki.
A gdy wtulałam się w niego czułam jego zapach, a jego zapach pachniał tak słodko jak miłość, którą do niego czułam.

Udostępnij ten post

5 komentarzy

  1. Rewelacyjne..:) Kurcze jak dałaś komentarz to ja tyle co skróciłam post o kilka fragmentów:P Akurat tego o parku też, ale to nic.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze jakie śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne te zdj *.* najlepsze wg mnie to chyba 3,5 i 8 o.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjecia znakomite, bo wykonane przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń