The end is coming!


Jeszcze jeden dzień, jeszcze jeden dzień... Dziś bardzo miłe popołudnie, nie powiem że nie ;* Większość ocen już prawie wystawionych więc mogę powiedzieć, że już wakacje :) I się zacznie wszystko co najlepsze :)) Ahh ten rok szkolny zleciał mi nawet nie wiem kiedy. Dopiero co pamiętam jak pisałam egzamin, wybierałam szkołę, zawoziłam podanie, z niecierpliwością wyczekiwałam wyników i czy dostałam się do szkoły. Ale sądzę, że tak właśnie rozpoczyna się nowy rozdział w życiu. Poznajesz dużo nowych ludzi, jesteś już odpowiedzialny za siebie, swoje oceny. Z przyjemnością stwierdzam, że poznałam bardzo wiele wspaniałych osób i nauczyłam się wielu rzeczy :) Dobra, tyle o szkole xd Wyczuwam wolność, milordzie ! :D Pa ;*

Mam przy sobie wszystko, cały swój świat - Ciebie ♥

Udostępnij ten post