Zbyt często bywasz w moich myślach.


Dodaje jedno zdjęcie z wczorajszego wesela. Jak będę miała jakieś od fotografa to może wstawię. Odnośnie soboty to uważam, że było to najlepsze wesele na jakim byłam do tej pory. Coś czuję, że moje stopy długo nie dadzą mi o tym zapomnieć xd Przy okazji nabawiłam się kataru... Ale to nic. Dzisiaj po południu na poprawiny, ale że my jeszcze nie doszliśmy do siebie, to długo tam nie zagościliśmy, najpierw pojechaliśmy z Mateusza rodzicami na lody do Połańca, a później przyszliśmy do domu. Spędziłam z Moim 12 wspaniałych godzin i to jeszcze nie koniec ;* Udanego wieczoru życzę :))

Życie spędza się we dwoje

Udostępnij ten post

2 komentarze

  1. Oj,jak słodko razem wyglądacie! ;)
    Właśnie obserwuję i liczę na to samo ;*
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiecie jak uwielbiam na was paczyć . <3

    OdpowiedzUsuń