Kasia :)


Dzisiaj zdjęcia Kasi :) I kolejny tydzień minął, nawet nie wiem kiedy. Myślałam, że ten dzisiejszy dzień mnie przerośnie, ale w sumie to było ok i teraz czeka mnie najprzyjemniejsza jego część ;* Muszę jeszcze ogarnąć pokój, bo niedługo to sama do niego nie wejdę, bo nie będzie już miejsca. Jutro, jeżeli nic nie zepsuje moich planów, to wybieram się na zdjęcia z Patrycją i prawdopodobnie Martyną :)) Udanego wieczoru życzę ;*

Człowiek się nie zmienia, czasami tylko daje się poznać z innej strony.

Udostępnij ten post

11 komentarzy

  1. czy przedostatnie zdjęcie było przerabiane? (chodzi o te "białe", mgła? coś w tej gestii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tzn ta biała mgiełka jest dodana :)

      Usuń
  2. szkoda, ze daleko mieszkamy od siebie, chętnie bym się na taką sesję z Tobą umówiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne!! w sprzątaniu zawsze mogłabym Ci pomóc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przydałaby mi się pomoc :))

      Usuń
  4. zdjęcia piękne ;)
    zapraszam do mnie http://enchantedgirloficjalny.blogspot.com/
    pozdrawiam Sandra ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się twój blog , zainteresował mnie :)
    dodaje do obeserwatorów i liczę na to samo :) - http://opowiescomoimzyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo ale ty ładnee zdięcia robiszzz :P Jaką masz lustrzankę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Sony Alpha 35 :D

      Usuń