Szczęśliwa sobota :)


Jak to się mówi "Głupi ma zawsze szczęście". Coś w tym prawdy jest. Będąc wczoraj na zdjęciach w Połańcu znalazłam 100 zł na chodniku :) A odnośnie zdjęć, to dodam dopiero coś na tygodniu, bo były pewne problemy z moją kartą pamięci, ale już jest wszystko ok i najpóźniej w środę powinnam je mieć od Kasi. Zdjęcia, moim skromnym zdaniem, wyszły bardzo fajne, ale to też zasługa dziewczyn i atmosfery :) Do domu wróciłam jakoś przed 19:00 i za chwilę wpadł Mati. To był naprawdę dobry dzień i pełen wrażeń :)

Nie mam pojęcia dlaczego, ale nic nie podoba mi się bardziej niż Twoje oczy kiedy na mnie patrzysz.

Udostępnij ten post

6 komentarzy

  1. ostatnie zdjęcie-cudowne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No doczekałam się <3 Zmiana zdecydowanie udana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. farciara! :) ładna para z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty ogólnie masz szczęśliwe życie! ; )
    Tryskasz pozytywną energią! ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. haha piękne zdjęcia obserwuję ! ♥ zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń