About today...


Kolejny dzień zaliczam do udanych :) Dzisiaj najlepszą lekcją była chyba chemia, ale żeśmy się uśmiały xd 4 z mojego znienawidzonego przedmiotu wpadła, chociaż tyle :D Nie mam co robić to siedzę na youtube i oglądam formacje taneczne. Już niebawem weekend, który zapowiada się pracowicie, efekty zobaczycie właśnie tutaj. Udanego wieczoru życzę ;*

TEN UKŁAD akurat dodała Agnieszka na fb, ale mogę wstawić go tylko tak :) Wspaniałe *.*

A ta piosenka mnie zardęcza od tygodnia :D


Pociągał mnie emocjonalnie i fizycznie.
Był mieszanką siły i słabości.
Przypominał mi samą siebie.

Udostępnij ten post

5 komentarzy

  1. już jak przeczytałaś słowo "chyba", to tak jakoś przeczułam, że chemia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też na chemii zawsze jest wesoło :D
    śliczne zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochalam sie w tym filmiku z ukladem. nieziemski !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jaka Ty ładna jesteś. ♥ !

    OdpowiedzUsuń