Mieszanka :)


Tak tak, wygrzebuję stare zdjęcia z folderów, gdyż nie mam nic innego xd Na weekendzie prawdopodobnie coś wyjdzie z jakąś sesją, ale to się jeszcze okaże, zależy jaka będzie pogoda. Dzisiaj w szkole po części miłe zaskoczenie na polskim, wiec dzień na plus. Jutro zapowiada się trudny dzień, ale bywały gorsze. Trochę jestem zmęczona, muszę odespać zeszły weekend. Byle wytrzymać do czwartku, a w piątek zostanę może w domu :D Po pysznej kolacji, którą przyrządziła mi mama, idę uczyć się dalej matematyki. Pa ;*


Przeznaczenie jest ogniwem a serce nie sługa.
Czasami dwie różne połowy pasują jak ulał.

Udostępnij ten post

9 komentarzy

  1. Chciałam na pisać, że to drugie zdjęcie jest najpiękniejsze, a później okazało się, że reszta jest tak niesamowita, że się rozmyśliłam! :D
    Ech, a matma jest straszna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :)) Aj matma nie jest taka zła, gorszy polski czy historia :P

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą :D a i z Kasią, co do zdjęć również :)

      Usuń
    3. Aj dziękuję jeszcze raz ;*

      Usuń
  2. Anonimowy17:11

    Nie jest ważne jaką masz minę czy fryzure na zdjęciu i tak zawsze ładnie wyglądasz. Czy to jest sprawiedliwe?! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi na słowo, że nie na każdym zdjęciu wyglądam korzystnie :P

      Usuń
  3. Anonimowy18:10

    Uwielbiam Twoje zdjęcia oglądać ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wesołe te Twoje zdjęcia, śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń