Give me love


I udało nam się ! Jedziemy do Sandomierza na przegląd :) Nie wiem jakim cudem, ale może być fajnie. Weekend minął bardzo przyjemnie. Lubię kiedy po burzy wychodzi Słońce. Piątek z Matim, sobota w szkole u mamy i dzisiejszy wieczór po części również z Mateuszem, a po części lenienie się przed komputerem. Został nam tylko tydzień szkoły i w końcu wymarzone ferie. Jakieś tam plany po części już są, ale co z nich wyjdzie to się okaże. Nie mam aparatu, bo Dona zabrała go do Krakowa i czuję się jak bez ręki xd Jak go odzyskam to może pojawi się coś nowego, jeżeli oczywiście mój leń na to pozwoli. Czy tylko mnie dopadł taki stan, że nic mi się nie chce robić i najlepiej to bym leżała do góry nogami cały dzień? Mam z tym problem... A mama krąży koło mnie i powtarza "matura za rok"... Czasu co raz mniej, a chęci do nauki się nie pojawiają. Kto wie jak można się zmobilizować? Obiecałam sobie, że będę ćwiczyła brzuszki. Przez jakiś czas ćwiczyłam, ale leń dopadł. Kurdę muszę się spiąć i wziąć za siebie, bo z dnia na dzień jest co raz gorzej, a tak być nie może. Dobra, spadam i życzę dobrej nocy. Do następnego :)

Ed Sheeran - Give Me Love.

Każdy z nas ma osobę, w którą mógłby wpatrywać się bez opamiętania.


Udostępnij ten post

1 komentarz

  1. Ja Ci dam nie wiem jakim cudem ! Byliśmy najlepsi i tyle :D :**

    OdpowiedzUsuń