Ech.


Każdy chce podpowiedzieć mi, w którą stronę iść.

Leże sobie tak sama na łóżku i myślę. O sobie, o Tobie, o nas, o przyszłości, o tym jak to wszystko się dalej potoczy... I szczerze mówiąc, nie mam zielonego pojęcia. Wszystko wyjdzie w praniu, nic na siłę. Weekend mi zleciał nawet nie wiem kiedy. Dopiero był piątek, a już niedziela i wieczór. Niech się już ciepło robi, bo zwariuje w tym domu. Z chęcią bym sobie gdzieś wyszła, połaziła po dworze, ale jak pomyślę o tym zimnym wietrze, to nosa mi się nawet nie chce wychylić. Niech ten tydzień się skończy jak najszybciej. Idę spać, dobranoc.


Udostępnij ten post

3 komentarze

  1. Cudownie pachnące hiacynty :3...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo . Słońce świeci , a powietrze ostre i zimne ;(
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń