Spring!



Najpiękniejszą rzeczą w fotografii jest to, że nigdy się nie zmienia. 
W przeciwieństwie do ludzi, których przedstawia.

Czyżby nareszcie przyszła wiosna?! Mam nadzieję, że tak bo już mam dość zimy. Pogoda może po części jeszcze trochę płata nam figle - raz świeci Słońce, raz wychodzi taka ogromna chmura i grzmi, ale mam nadzieję, że ze śniegiem już nie wyskoczy... Dzisiaj pierwszy raz od dłuższego czasu spędziłam większość popołudnia na świeżym powietrzu. Posprzątało się trochę wokół domu, dotleniło, a teraz trzeba siąść do książki i trochę poczytać, bo czas leci. Czeka mnie jeszcze 2 dni weekendu także trochę może odpocznę. Już się nie mogę doczekać przyszłej soboty! Modlę się tylko o to, żeby była piękna pogoda i Słoneczko grzało oraz mam nadzieję, że efekty będą zadowalające zarówno dla mnie jak i dla modelki! Miłego sobotniego wieczoru wszystkim! 


Udostępnij ten post