Motivation!


Robi się co raz cieplej, niedługo przyjdą wakacje, a moje ciało wygląda tak jak wygląda. Może nie jest  najgorzej, ale chcę osiągnąć coś więcej. Postanowiłam, że zacznę ćwiczyć w Ewą Chodakowską.  Nie wiem czy dam radę i wytrwam do końca, ale warto spróbować, może mi się uda. Wszystko będę  dokumentowała w postaci zdjęć, więc może uda mi się zrobić pokaz slajdów, albo kolaż z postępami  jakie uzyskałam w ciągu kilku miesięcy. Wiem, że może być ciężko, ale coś trzeba sobie w końcu  postanowić i mieć w końcu satysfakcję. We wszystkim będzie mnie wspierała kochana Patrycja,  dzięki której tak naprawdę postanowiłam zacząć ćwiczyć i oczywiście Mateusz, który już od jakiegoś  czasu podpowiadał mi jakie mogę robić ćwiczenia :) Trzymajcie kciuki!

Udostępnij ten post

1 komentarz

  1. Cześć!
    Serdecznie zapraszam do udziału w małym konkursie, dzięki któremu można zaprezentować swoje talenty i powalczyć o I miejsce. Więcej szczegółów na moim blogu w zakładce BiEżAkI-info czyli w linku pod spodem
    http://przeswietlone-neonami.blogspot.com/p/inne_5514.html
    Zapraszam do udziału i do zapraszania znajomych :)
    Pozdrawiam!
    Pomysłowa Madzia

    OdpowiedzUsuń