32-mc!

Tym razem coś innego niż zdjęcia. Dodaje filmik, który skleiłam ze zdjęć, które najbardziej zapadły mi  w pamięć i które będą mi przypominały o najpiękniejszych chwilach w moim życiu jak do tej pory,  bo przecież nie wiemy co wydarzy się w przyszłości. Tak więc mija już 32 miesiąc kiedy jestem jedną  z najbardziej szczęśliwych osób na świecie! Dziękuję Kochanie  

(Lepiej widać na powiększeniu ;))

Dzisiaj w nocy pożegnałam się z Doną na najbliższe 3 miesiące. 
W sumie to jej trochę zazdroszczę...
Do zobaczenia we wrześniu! ;*


Rzadko mamy wpływ na to, kto pojawi się w naszym życiu, ale czasem mamy po prostu szczęście.

Udostępnij ten post

3 komentarze

  1. Nie da się obejrzeć :< A tak chciałam zobaczyć.. No nic, na pewno wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się da :)

      Usuń
    2. OMB, niesamowita składanka :o jestem normalnie wasza fanka :D

      Usuń