Alone.


"Jutro będzie lepiej, tutaj ktoś nas okłamał."

Wczorajszy dzień spędziłam miło. Z rana wpadł Mateusz więc czas do południa jakoś zleciał. Później wybrałam się do Rytwian, do Urzędu Gminy aby złożyć wniosek o dowód. Lecz jednak tego nie zrobiłam, bo potrzebny był skrócony odpis aktu urodzenia, którego nie posiadałam. Miałam wybrać się tam dzisiaj, już z aktem urodzenia, ale jak się okazało, zepsuł im się skaner. Wszystko jak na złość. Wieczorem wyszłam na chwilę z Mateuszem się przejść, ale komary tak dawały w kość, że wróciliśmy się do domu. Lubię takie wieczory, kiedy jestem tylko ja i Ty. Kiedy możemy o wszystkim porozmawiać, kiedy mogę się przytulić za każdym razem kiedy tego potrzebuję. W sumie to mogłabym być cały czas przytulona :) Dzisiejszy wieczór spędzę sama. Niestety. Pogram w Simsy, obejrzę jakiś film i pójdę spać. Żeby ten wieczór minął jak najszybciej... Pa ;*

Udostępnij ten post

Brak komentarzy

Prześlij komentarz