Feelings...


Każdy pocałunek, muśniecie ciepłych warg, te wszystkie czułe gesty i słowa sprawiają, że kocha bardziej niż kochała.


Czyżby wszystko po kolei i pomału znów się układało? Mam taką cichą nadzieję, że to zamieszanie które mam obecnie w życiu niedługo minie. Głupio mi tak okłamywać wszystkich, bo przecież z Mateuszem jak byłam, to już będę chyba do końca życia. Dzisiaj zdałam sobie sprawę, że nikt tak mnie nie kręci, do nikogo mnie tak nie ciągnie, tylko Jego zapach pragnę mieć na sobie, tylko Jego ręce mogą mnie dotykać, tylko Jego usta mogą mnie całować. Naprawdę nie wyobrażam sobie życia przy kimś innym. Jak jestem przy Mateuszu, czuję się taka szczęśliwa, spokojna, bezpieczna. Uwielbiam jak planujemy nasze podróże i ja tak bardzo tego chcę. Nie rozumiem ludzi, którzy wtrącają się w mój związek. Gdyby im naprawdę zależało na prawdzie i mieliby choć odrobinę odwagi, to by podeszli do mnie i mi to powiedzieli prosto w twarz. Bo jak na razie jestem przekonana, że żadna osoba by tego nie zrobiła, bo nie ma odpowiednich argumentów. Może i jestem ślepa, nie widzę niektórych rzeczy, ale tak to jest jak się jest zakochanym. Skoro On cały czas przy mnie jest, pomaga mi, wspiera to dlaczego miałby mnie okłamywać? To nie ma sensu. Dlaczego potrafi siąść naprzeciw mnie i powiedzieć mi prosto w oczy, że kocha tylko mnie, że jest tylko mój i już na zawsze tak będzie? I ja mu wierzę, bo gdyby mu naprawdę nie zależało to by już dawno mnie zostawił, ale on cały czas jest, nigdy nie odpuścił. Każdemu z nas zdarza się wybuchnąć gniewem, powiedzieć kilka niemiłych słów, których tak naprawdę nigdy nie powinno się mówić osobie na której nam zależy. Ale czasem nie da się tego uniknąć, czasem wystarczy jedno słowo za dużo i następuje lawina. Nie lubię jak ktoś wie lepiej czego chcę. Ja się nie wtrącam nikomu w ich życie, więc dlaczego inni robią to mi?! Ja czuję, że to coś więcej, jestem już w takim wieku, że chyba sama dokładnie wiem co jest dla mnie dobre a czego muszę unikać. Najlepiej będzie chyba tak, że całkowicie przestanę wspominać o moim związku z Mateuszem. Może wtedy ludzie nie będą mieli problemu z tym. Znikną zdjęcia, słowa. To wszystko zostanie tylko dla mnie i dla Niego. Tak będzie chyba lepiej i dla mnie i dla Was. Trochę się rozpisałam, ale miałam potrzebę. Wieczorem ognisko, a jutro impreza <3 Miłego dnia ;*


* * *
Onar - Piękny dzień.

Udostępnij ten post

8 komentarzy

  1. Mi nigdy nie przeszkadzały Wasze zdjęcia. Wręcz przeciwnie. Bardzo lubiłam się wpatrywać w nie. Zawsze czuć w nich tą chemię, tę miłość. Nigdy nie wierz ludziom postronnym, którzy za wszelką cenę pragną namącić w Twoim życiu i związku. Uważam, że np. na takich portalach jak fb nie powinno się wywlekać takich intymnych spraw jak związki. Lepiej jest zatrzymać to dla siebie i cieszyć się sobą nawzajem po cichu. Nie wiem po cholerę są te statusy w związku, kiedy w większości przypadków za tydzień i tak zmienia się on na "wolny". Ludzie od zawsze zazdrościli i będą zazdrościć do końca życia, taki już ich charakter. Dla mnie to chore. A zdjęcia Wasze dodawaj tutaj chociaż od czasu do czasu. Proszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zrobię tak jak mówisz. Zgadzam się z Tobą, a nasze zdjęcia od czasu do czasu tutaj się pojawią :)

      Usuń
  2. PS Mateusz nie wygląda na takiego co by Cię okłamywać. Zbyt dobrze mu z oczu patrzy. Ma bardzo cieple i szczere spojrzenie. Oni wszyscy Ci zazdroszczą, bo widać, że masz skarb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się będzie śmiał jak to zobaczy :) Sporo już ze sobą przeszliśmy i gdyby miało się to wszystko rozwalić, to już dawno by to nastąpiło. Dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  3. ludzie zawsze mówili i będą mówić, i tym więcej, jeśli zauważą, że w jakiś sposób Cię/Was to dotyka. ot, mają nudne życie, więc wpieprzają się w życie innych, trzeba przywyknąć. aczkolwiek im mniej wiedzą, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie. Sama się ostatnio co do tego przekonałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś ładna :)

    ludzie uwielbiają gadać na temat innych, nie ma co się przejmować.. Ty wiesz, co dla Ciebie najlepsze, nie słuchaj tych, którzy próbują się wtrącić. ja się cieszę Twoim szczęściem :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń