Wiktoria Kwiatkowska: Spring


Nie zwalajmy wszystkiego na życie, bo to nie życie jest złe - tylko ludzie są coraz gorsi.

Jakoś nie mam dzisiaj weny do pisania. Dodaję resztę zdjęć z wczorajszej sesji, czyli zdjęcia Wiktorii. Dzisiaj miałam jechać do Kamili na zdjęcia, ale niestety pogoda nie dopisała, od rana pada deszcz, a do mojego pomysłu potrzebne jest mi słońce... Reasumując, z efektów jestem bardzo zadowolona i to jednak prawda, że jak robi się coś spontanicznie to lepiej to wychodzi niż jak się planuje. Dzisiaj będę zamulała cały dzień, już to czuję. Jeżeli macie jakieś pytania zapraszam TU. Miłego dnia :)

* * *

I will always be sure of this
One love is the way to live
I won't look back
I won't look down
I will be strong
The time is now
Victorious!
I wear the crown
I'm undefeated
I run this town


Udostępnij ten post

Brak komentarzy

Prześlij komentarz