Air Show 2013!


Postaw sobie w życiu jakiś cel, a później do niego dąż. Nie unikaj sytuacji, które mogłyby Ci pomóc, 
staraj się z całych sił. Bądź tam, gdzie miało Cię nie być i mów to, co nie było zapisane w scenariuszu. 
Żyj własnym życiem i własnymi pragnieniami, nie bądź marnym aktorzyną grającym małą rolę w życiu innych - żyj dla siebie.

W sobotę wybrałam się z rodzinką na Air Show 2013 do Radomia. Byłam już trzeci raz na tej imprezie i czuję, że za 2 lata znów tam pojadę, bo to co tam się dzieje jest nie do opisania! Tysiące ludzi (z tego co wiem to w sobotę było 50 tys.), ogromne samoloty i ten huk który czasami trudno wytrzymać. Momentami przeszkadzało trochę słońce, ale na szczęście były chmury więc można było spokojnie patrzeć w niebo. Jeżeli ktoś z Was będzie miał kiedyś możliwość jechania do Radomia to nie zastanawiajcie się nawet i jeźdźcie! Wspaniałe przeżycie i niezapomniane wrażenia. Po powrocie mieliśmy chwilkę na przebranie i razem z Mateuszem pojechaliśmy na festyn do Połańca. Gwiazdą wieczoru był zespół "Perfect". W sumie to posłuchaliśmy go tylko przez jakiś czas bo koncert się już kończył. Jednak nie byliśmy tam długo, bo po całym dniu nogi nam odmówiły posłuszeństwa i było troszkę zimno. Dzisiaj mam nadzieję, że wybawię się na dożynkach w Rytwianach, które będą moją ostatnią imprezą przed rozpoczęciem roku szkolnego... Trochę szkoda, że te wakacje tak szybko minęły. Pod koniec sierpnia postaram się zrobić jakieś podsumowanie lata. Nie będzie dużo zdjęć, bo szczerze mówiąc to mało ich zrobiłam przez te wakacje, ale może coś uda mi się znaleźć i naskrobać. Tak więc życzę wszystkim udanej i słonecznej niedzieli! ;*

Udostępnij ten post

8 komentarzy

  1. fajna sprawa! też byś się wybrała na takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne widowisko, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, było na co popatrzeć :D. Ja tylko bym się chyba bała, że jakiś pilot mógłby stracić panowanie i uderzyć :/. Jednak ja jestem w końcu pesymistką, także we wszystkim dopatruję się czegoś złego :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się tam kiedyś wybrać.! :)
    Piękne zdjęcia. <33

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ci piloci kilka dni przed air show ćwiczyli te wszystkie akrobacje, też miałąm co podziwiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mój tata jest bardzo zainteresowany samolotami i ostatnio ciągle mówił o tym wydarzeniu w Radomiu, lecz z powodu już z jego strony zero urlopu, nie udało nam się tam pojechać :C choć za parę lat, kto wie :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie byłam na czymś takim, choć za niedługo będzie okazja u mnie w miescie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto to zobaczyć i usłyszeć :)

      Usuń