Evening with the girls!


Prawda zrani każdego, kłamstwo nie pomoże w rozwiązaniu sytuacji.

Z racji tego, że wakacje się już kończą to razem z Patką wybrałam się do Połańca do baru, żeby się trochę rozerwać przez rozpoczęciem. Tam dołączyły do nas Iza i Ania. Ogólnie spędziłam bardzo miły wieczór w świetnym towarzystwie i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś go powtórzymy w tym samym gronie. We wtorek będę miała więcej zdjęć od Patrycji więc dorzucę do tego posta jeszcze trochę fotek. Jutro o ile nie popsuje się pogoda to lecimy na koncert Verby. Końcówka wakacji więc trzeba korzystać ile się da. Tymczasem życzę Wam miłego sobotniego wieczoru ;*

Piosenka na dziś :

Mateusz Mijal - Niech się ludzie śmieją

Udostępnij ten post

6 komentarzy

  1. a ja mam jeszcze miesiąc wolnego :p jak dobrze jest być studentką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Fajnie, że tak przyjemnie spędziłyście wieczór. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba To Ty mi pisałaś komentarz, bo nie masz upublicznionego tutaj profilu. Dziękuję :* Rok zleci szybko.

    OdpowiedzUsuń
  4. To Verba jeszcze koncertuje?! :O

    OdpowiedzUsuń