Finally happy!


Siedzieli w milczeniu zatopieni w swoich oczach, reszta świata nie istniała.

Fajny dzień mam dzisiaj za sobą :) Wrzucam kilka moich samojebek, bo nie mam nic bardziej kreatywnego i lecę trochę ogarnąć w pokoju bo jutro... sruu do Radomia! Czuję, że będzie naprawdę fajnie. Biorę aparat więc będzie duużo zdjęć samolotów o ile będę miała okazję im te fotki porobić. No to ja mykam, a wszystkim życzę miłego wieczoru!

Udostępnij ten post

2 komentarze

  1. Czemu chcesz zablokować znowu bloga?:( Co Ty masz za Nikona?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw, ci wszyscy co wcześniej mieli dostęp, będą mieli go nadal :) Nikon D90 ;p

      Usuń