...


Człowiek mający jednego człowieka w sercu, nie zmieści drugiego.

I kolejne rozpoczęcie w średniej szkole mam już za sobą... I niestety już ostatnie. Poznałam w tej szkole tyle wspaniałych ludzi, że szkoda będzie się z Nimi rozstać za 8 miesięcy, a w szczególności z Mateuszem. Ale nie ma co myśleć jeszcze o końcu, w przeciągu tych miesięcy czeka mnie kilka miłych ale i okropnych chwil. Ostatnie 2 lata minęły mi tak szybko, pamiętam rozpoczęcie w I klasie... Niestety czas płynie nieubłaganie. Nim się obejrzę to nadejdzie półmetek Mateusza, później moja studniówka i matura. Ale tymczasem pora skupić się na szkole i nauce, obiecuję sobie to, ale znając mnie i tak nic z tego nie wyjdzie. Dobrze, że chociaż pogoda za oknem zniechęca nas do wyjścia z domu. W sumie to lubię taką pogodę, tak wiem jestem dziwna. Plan lekcji jak na tą chwilę układa mi się bardzo fajnie i mam nadzieję, że tak już zostanie. Teraz pora ogarnąć trochę zeszyty na jutro, a później jakieś małe kino żeby się zrelaksować. Miłego wieczoru :)

Kocham Cię Skarbie! ;*

Udostępnij ten post

6 komentarzy

  1. Ale jesteście cudowni.. <3

    pogoda za oknem okropna, zimno, deszcz.. wrrrr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie! Czas w liceum leci bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co za piękne zdjęcie.

    oh mi w technikum 4 lata zleciały jak nie wiem co. nawet pierwszy rok na studiach przeleciał niczym piorun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Wasze fotografie! Chyba nie wiedziałam, że Mateusz jest młodszy od Ciebie. :) Masz już plany na studia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Tak, jest młodszy ode mnie o rok :) Co do studiów, to mam tysiąc pomysłów na minutę, ale nic konkretnego ;>

      Usuń
  5. Jesteście piękną parą!

    OdpowiedzUsuń