I'll show You.


Ciepłem ust pokażę Ci cały świat, mój świat...

Chciałabym napisać jakąś dłuższą notkę, ale ciężko mi coś sklepić do kupy. Ktoś mógłby podpowiedzieć mi o czym mogę pisać, o czym tworzyć posty, bo nie chcę żeby ten blog stał się nudny. Wiążę z nim tak wiele wspomnień, że szkoda mi go usunąć, a pisać ciągle takie same posty, to też jest troszkę męczące. A teraz trochę z innej beczki. Dni stają się co raz krótsze, poranki i noce są strasznie zimne. Mam nadzieję, że nie ominie nas jesień, czyli jak dla mnie najpiękniejsza pora roku. W głowie już mi siedzą pomysły na zdjęcia, które mam zamiar zrealizować, o ile pozwoli mi na to nauka. Za oknem robi się smutno, ponuro. Jedynie o czym marzę w takie wieczory jak dzisiejszy to wskoczyć pod kocyk z ciepłą herbatką i z Tobą przy swoim boku. Niczego więcej nie potrzebuję. Ten tydzień zapowiada się naprawdę męczący. W środę jazda, calutki dzień nie będzie mnie w domu, ale za to wieczorem zobaczę się w końcu z Aldoną! Następnie byle jakoś przeżyć czwartek i piątek. Dostałam dzisiaj dwa zaproszenia na osiemnastki, czuję że mogą być dobre imprezy. A teraz pora poświęcić czas na siedzenie w testach. Miłego wieczoru! ;*

Udostępnij ten post

2 komentarze

  1. Powiem Ci, że fajny pomysł na posty stworzyła Gold Kate. Tobie też bym coś podobnego poleciła. Mogłabyś się dzielić tym co lubić. Np. co w danym miesiącu przesłuchała, przeczytałaś, obejrzałaś, robiłaś. Co możesz polecić. Etc. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteście piękni, cudowni i w ogóle najlepsi *__* <3

    OdpowiedzUsuń