Love in the colors of autumn!


Bądźmy sobą. Bądźmy nieidealni. Bądźmy razem.

No w końcu udało mi się namówić tego Uparciucha na jakieś zdjęcia. Wprawdzie byliśmy raptem 15 min, ale coś tam wyszło. To nie jest jeszcze do końca to, co bym chciała bo brakowało słoneczka i nie wszystkie liście zdążyły jeszcze zmienić kolor. Ale jesień jeszcze trwa! Cudowny 'długi' weekend mam za sobą, a teraz pora wrócić do rzeczywistości, czyli 'witaj szkoło'! 


~ ~ ~

So I won't let you close enough to hurt me,  
No, I won't rescue you to just desert me,  
I can't give you the heart you think you gave me,  
It's time to say goodbye to turning tables,  
To turning tables...


Adele- Turning Tables


Udostępnij ten post

7 komentarzy

  1. a u mnie już coraz mniej liści na drzewach i są dość ubogo ubarwione. widzisz Ty przynajmniej swojego Uparciucha wyciągnęłaś na jakieś zdjęcia, mojego to nawet woły nie uciągną, a co dopiero ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie coś tam jeszcze wisi na drzewach choć z dnia na dzień jest ich co raz mniej :( Ale powiem Ci, że z roku na rok jest co raz gorzej z namawianiem Go na zdjęcia :D

      Usuń
  2. wspaniali jesteście <3 samowyzwalaczem robicie zdjęcia na statywie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dziękujemy :))

      Usuń