Evening!


Twój pocałunek mówi mi - oddychaj.

Uwielbiam każdy wieczór, który mogę spędzić w Twoich ramionach. Kocham każdą chwilę, kiedy tylko jesteś obok i czuwasz żeby nie stało mi się nic złego. Tak bardzo cieszę się, że mam takiego wspaniałego chłopaka przy sobie, który wie czego potrzebuje prawdziwa kobieta. Czuję się przy nim tak swobodnie i bezpiecznie. Wiem że nie muszę się wstydzić niczego. Tak bardzo się do siebie przyzwyczailiśmy, ale dzięki temu wiemy że nie potrafimy już bez siebie żyć. Nie ma nic cenniejszego gdy szepczesz mi do ucha, że mnie kochasz i dodatkowo poruszasz swoimi chłodnymi palcami po moich plecach. Kiedy patrzymy sobie w oczy a na ustach pojawia się mimowolny uśmiech, który kończymy pocałunkiem. Uwielbiam kiedy otulasz mnie ramieniem, kiedy jestem przytulona do ciebie całym ciałem, kiedy muszę się gimnastykować żeby Cię tylko pocałować. Lubię patrzeć na Ciebie kiedy delikatnie zamykasz oczka i usypiasz zmęczony po całym dniu. Zawsze gdy jesteśmy głodni, a nie chce się nam nic robić do jedzenia to zamawiamy pizze. Gdy ją zjemy to śmigamy na łóżko i odpoczywamy <3 Uwielbiam to! Tak samo było wczoraj. Mogłabym spędzać tak każdy wieczór, bo wtedy zawsze miałabym przy sobie cały mój świat. Dzisiaj bawimy na urodzinach Przemka i Huberta. Chyba biorę aparat więc może będą jakieś zdjęcia o ile będzie mi się chciało robić. Brakuje mi motywacji do tworzenia, nie umiem już robić zdjęć i dam sobie z tym spokój na jakiś czas (czyt. do końca zimy) Nienawidzę zimy, to najgorsza pora roku z możliwych. Nienawidzę zimna, wilgoci, ciemności. Jedynie pozytywną myślą są Święta, kolorowe lampki, choinki i brak szkoły. A przede wszystkim przydałyby się nowe twarze i więcej czasu. Szkoła pochłania 90% mojego wolnego czasu. Jestem już tak wykończona, a to dopiero początek tych katuszy. Zmykam posprzątać w domu i może lekcje odrobię, bo jutro może pojadę z rodzicami do Kielc na zakupy :) Pora zacząć rozglądać się za sukienką na studniówkę <3

Planet ANM - Dwa szepty


Mój Słodziak <3

Udostępnij ten post

Brak komentarzy

Prześlij komentarz