Przed obiektywem: Klaudia Wach 2


Przy Tobie, czuję się odważniej.

Boże! Co za mądry człowiek wymyślił tak mądry tekst na próbny z polskiego? Masakra jakaś. Czytałam zdanie i nie wiedziałam czego ono dotyczy. Czytałam drugi, piąty, dwudziesty raz i nadal nie wiedziałam o czym mowa. Konsumpcja i smartfony. Na wypracowaniu oczywiście "Lalka" i "Pan Tadeusz", jakby inaczej. W drodze do szkoły modliłam się o to żeby tych lektur nie było, otwieram arkusz - buuuch. Coś napisałam, zobaczymy ile będę miała punktów. Jutro matematyka, tego boję się najbardziej. Po takim polskim zastanawiam się co dadzą jutro. Wszystko okaże się jutro o 9:00. Dodaję stare zdjęcia Klaudii które dopiero wczoraj udało mi się obrobić. Teraz mykam coś zjeść i pasuje usiąść trochę do zadań z matematyki. Miłego wieczoru :)

Udostępnij ten post

Brak komentarzy

Prześlij komentarz