Before & After


Fotografować to znaczy wstrzymać oddech, uruchamiając wszystkie nasze zdolności w obliczu ulotnej rzeczywistości.

Długi czas zbierałam się żeby napisać ten post. W sumie miałam go już w planach bardzo dawno temu, ale jednak nigdy nie miałam czasu ani ochoty żeby zabrać się za to na poważnie. W końcu dzisiaj udało mi się coś zrobić. Nie mam do pokazania dużo zdjęć do porównania, bo oryginały po prostu usunęłam żeby nie zaśmiecały mi miejsca na dysku. Z czasem będę starała się dodawać coś do tego wpisu żebyście mogli zobaczyć jak przerabiam zdjęcia przed dodaniem ich gdziekolwiek. Może nie są to jakieś drastyczne zmiany, jedynie retusz twarzy czy zmiana kolorów. Przeważnie staram się o to, żeby modelka czy samo zdjęcie wyglądało naturalnie, choć oczywiście nie zawsze mi się to udaje.

Sylwester już za dwa dni... Szczerze, nawet nie chce mi się na niego iść. Nie mam ochoty po prostu, najchętniej zostałabym w domu przed telewizorem. 

Udostępnij ten post

3 komentarze

  1. świetne! bardzo mi się podoba! :) czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:09

    Przerabiasz zdjęcia w Photoshopie?

    OdpowiedzUsuń