Najcudowniejszy...


...Najsłodszy. 
Najpiękniejszy. 
Najmilszy. 
Najwspanialszy. 
Najulubieńszy. 
Najdroższy. 
Najukochańszy. 
Najlepszy. 
Mój.

Kocham tego mężczyznę najmocniej na całym świecie! Jest dla mnie wszystkim i nigdy go nie oddam! Potrafię spędzać w Jego ramionach cały dzień a i tak mi mało. Dziękuję za każdą wspólną chwilę! ;*

No a teraz trochę z innej beczki. Święta już się skończyły, pora na przygotowania do Sylwestra. Byłam dzisiaj z Mateuszem na chwilę w remizie, coś się tam ogarnęło i za chwilę przyszliśmy do mnie.  Mam tak wielką ochotę iść z kimś na zdjęcia, popstrykać trochę kadrów i znów pobawić się trochę w Photoshopie, ale cóż zrobić jak nie mam nawet z kim iść? Nie chcę znowu rozgłaszać że znów zaczynam robić zdjęcia, bo tak naprawdę nadal nie mam na to czasu. Chciałabym raz na jakiś czas z kimś wyskoczyć. Mam nadzieję, że jakoś przeżyję te kilka miesięcy katorgi i w końcu będę miała czas i możliwości do tworzenia i oddania się temu co mnie interesuje na poważnie. Jednak nie czas jeszcze na takie szaleństwa. Jestem tak bardzo wymęczona tym dzisiejszym dniem, że myślę sobie tak, że nadeszła pora położenia się do łóżka. Tak więc wszystkim życzę dobrej nocy, choć i tak nikt tego nie przeczyta! ;* 

Chyba się zakochałam w tych dwóch piosenkach! <3

Beyonce - Drunk in love

Beyonce - XO

Udostępnij ten post

Brak komentarzy

Prześlij komentarz