400 postów!


I tak oto już za parę dni będę się bawiła na własnej studniówce... Kto by pomyślał, dopiero co rozpoczynałam naukę w tej szkole a już będę ją kończyła. Ten czas zleciał tak szybko... Przygotowania trwają już od dobrych kilku tygodni. Niebawem wszyscy zatańczymy poloneza, a o północy zaszalejemy przy hitach z dawnych lat. Mam nadzieję, że to będzie naprawdę dobra impreza!

Tak w ogóle to mam już 400 postów! Byłoby ich jeszcze więcej gdybym kiedyś nie usunęła sporej części. Mam nadzieję, że ich liczba będzie rosła z każdym dniem, miesiącem, rokiem. Dziękuję również za ponad 78 tys. wyświetleń. Nawet nie wiecie jak mi miło :)

Dzisiejsza pogoda zaskoczyła chyba każdego z nas. Wszędzie pełno lodu i próby utrzymania się na nogach. Już myślałam, że nie dotrę dzisiaj do szkoły, ponieważ autobusy w ogóle nie wjeżdżały na boczne drogi z obawy przez jakimś wypadkiem. Jednak chwilę później podstawili specjalny bus i spóźniłam się jedynie na pierwszą lekcję. Było nas bardzo mało więc nie siedzieliśmy na wszystkich lekcjach i już około 11:00 byłam w domu. Mam nadzieję, że jutro nie będzie takich problemów. Miłego wieczoru ;*


Bo razem, znaczy więcej.

Udostępnij ten post

2 komentarze

  1. Życzę udanej zabawy na studniówce i gratuluję tylu postów.! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam, im krócej w szkole tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń