Happy New Year!


Problem z przeszłością polega na tym, że zawsze jest ona częścią teraźniejszości. 
Nie można tak po prostu wymazać niektórych spraw z pamięci i zapomnieć o nich, 
jak gdyby nie miały już żadnego znaczenia.

Witam Was już w 2014 roku! Niestety nie zdążyłam złożyć wszystkim życzeń więc teraz życzę wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka, miłości, spełnienia marzeń oraz oby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni! Dzisiaj notka przepełniona zdjęciami z Sylwestra. Śmiało mogę powiedzieć, że nam się udał! Pomimo, że nie czułam już stóp po rozdaniu obiadu, a o reszcie już nawet nie wspomnę, to naprawdę nie wybawiłam się tak już dawno temu! A wszystko to zasługa mojego największego Miśka, którego kocham z całego serca. Miałam aparat więc tych zdjęć trochę się porobiło, możliwe że jeszcze jakieś będę miała, ewentualnie uzupełnię wpis. Pora położyć się do łóżka odpocząć trochę i odespać noc, bo jutro próba poloneza z samego rana. Dobranoc! ;*

Udostępnij ten post

Brak komentarzy

Prześlij komentarz