My memories of high school.


Wybaczcie mi moją nieobecność przez ostatnie pare dni oraz fakt że miałam dodać notkę. Ale robię to właśnie teraz, o 2:31. Ale jeżeli mam pisać tylko o szkole, to będzie tylko o szkole. Ogólnie 3 lata w liceum minęły mi pieronem, szczególnie ostatnia klasa. Mam bardzo dużo miłych wspomnień z tą szkołą, na szczęście jest ich więcej niż tych złych. Bardzo się cieszę, że mogłam do niej chodzić i poznać naprawdę fajnych ludzi. (Nie mam weny -,-) Zawiązałam kilka naprawdę fajnych znajomości, ale jednak 3 lata to zdecydowanie za mało żeby poznać człowieka w całości. Myślałam, że z tego okresu pozostanie mi w pamięci chociaż jedna dobra koleżanka, ale jak się przekonałam pod koniec 3 roku, to całkowicie się pomyliłam. Uzmysłowiłam sobie że jednak lepiej się dogaduje z chłopakami. I wcale mi to nie przeszkadza. Z jednej strony szkoda mi, że już przestałam do niej chodzić, ale z drugiej strony się cieszę. Teraz przyszła kolej na rozpoczęcie nowego etapu w swoim życiu i mam nadzieję, że będzie on jeszcze lepszy od poprzedniego!


Aktualizacja postu Before & After !

Udostępnij ten post

Brak komentarzy

Prześlij komentarz