Welcome holiday!


"Nie wiem, dokąd mnie los prowadzi, ale lepiej mi się idzie, gdy trzymam Cię za rękę."

Wracam do świata żywych! Nareszcie mam tyleeee czasu wolnego więc notki będą się pojawiały zdecydowanie częściej! Ostatnie dni spędziłam w Krakowie u siostry. Mam trochę zdjęć, czyli niebawem znów możecie się spodziewać nowej notki z wyjazdu. Wczoraj spędziłam wieczór na urodzinach Klaudii. Dzisiaj planuję wyciągnąć Mateusza na festyn do Stopnicy, ale nie wiem czy się zgodzi. Mam nadzieję, że pogoda się nie popsuje i będzie taka jak wczoraj. Pare dni temu wyciągnęłam Aldonę na małe zdjęcia. Już tak dawno nie byłam, że aż miło było powygłupiać się przed obiektywem i później pobawić się z przerabianiem. Niedługo zacznę sesje na poważnie, czyli zdjęcia będą się pojawiały nie tylko moje. A teraz uciekam korzystać ze słoneczka! Miłego dnia! :)

Udostępnij ten post

1 komentarz

  1. prześliczne ujęcia. cieszę się, że wracasz do częstego blogowania na stałe :D.

    OdpowiedzUsuń