All I have!


"Wszyscy od czasu do czasu się gubimy. Jednak trzeba wierzyć,że warto się szukać"

Wybaczcie mi, że nic ostatnio nie pisałam, ale po prostu brakowało mi chęci i też trochę czasu. Moim największym zajęciem jest ostatnio podejmowanie decyzji dotyczącej studiów. Maturę zdałam i powiedzmy, że jestem z niej zadowolona, choć oczywiście zawsze mogło być lepiej. W sobotę zostałam poproszona o zrobienie fotorelacji z festynu dla Baszty Rytwiany. W następnym poście pokażę trochę ujęć, a do tej pory można obejrzeć pare zdjęć na fanpage'u Baszty, zapraszam do polubienia oraz obserwowania! Wczoraj wybrałam się ze wszystkimi na Szklarki w Sielcu. Było fajnie do momentu kiedy się rozpadało, ale nic straconego! Pojechaliśmy do baru na pizze! W każdym bądź razie bardzo mile spędzona niedziela w dobrym towarzystwie. A już jutro stuknie mi 19 lat! Niestety to już moja ostatnia -nastka i jak do tej pory dodawało się lat, to teraz będę je jak najczęściej ujmowała! Miłego dnia ;*

Udostępnij ten post

1 komentarz

  1. znów wspaniałe, klimatyczne ujęcia! ale na początek - urzekł mnie cytat. zawsze zapominam o tym napisać, ale cytaty masz niezwykłe w każdym wpisie. gratuluję zdanej matury i życzę powodzenia, co do wyboru studiów - to ogromnie ważna decyzja. no i - wszystkiego najlepszego, gdybym już nie zdążyła złożyć życzeń :) ♥

    OdpowiedzUsuń