The first month of life.


Są ludzie, dzięki którym wierzymy w lepsze jutro.

Dokładnie dnia 14.8 Lenka skończyła swoje 4 tygodnie i z tej okazji razem z mamą i babcią zorganizowaliśmy małą sesję zdjęciową. Powiem Wam, że bardziej się przy niej zmęczyłam niż pracując z dwiema dorosłymi osobami! Lenka też się nieco zmęczyła, głównie przez przebieranie i ciągłe zmienianie pozycji, ale za nic nie chciała nam usnąć! Babcia próbowała ululać, ale oczy cały czas jak 5 zł. Mimo to, Lenka była bardzo spokojna, do momentu kiedy nie zgłodniała. Byłam miło zaskoczona, że tak przyjemnie pracowało mi się z tak małą osóbką i daję słowo, że to nie ostatni raz! Jak będzie większa to będzie miała pamiątkę ze swojego 1 miesiąca życia :)
Wczoraj przemiły dzień u Mateusza na urodzinach. A już w następnym tygodniu odsapnę(?) trochę z dala od domu, na upragnionych wakacjach. Postaram się dodać jeszcze jakiś post przed wyjazdem, do następnego! ;*

Udostępnij ten post

3 komentarze

  1. Jaka cudowna dziewczynka! Zauroczyły mnie zdjęcia na niebieskim kocyku. :)
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś ją tutaj ujrzymy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolna z Ciebie Pani Fotograf ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku cudo <3 ale masz talent kochana!

    OdpowiedzUsuń