Chrzest Lenki!


Nareszcie udało mi się znaleźć trochę czasu wolnego, choć tak naprawdę powinnam już dawno spać, bo z samego rana jadę już do Kielc. Ale z racji tego, że wiem, że na tygodniu nie uda mi się napisać posta, to robię to teraz. Do domu zjechałam w niedzielę, Mateusz po raz pierwszy był u mnie na mieszkaniu i przywiózł mnie do domu. W sobotę odbyły się chrzciny Lenki, pare zdjęć możecie pooglądać niżej. Dzisiaj udałam się na małą wycieczkę z Mateuszem, Pawłem i Piotrkiem do Sandomierza. Miło spędzić cały weekend poza domem i troszkę się rozluźnić. Niestety już jutro wracam do szarej rzeczywistości i moich ukochanych notatek, w końcu już niedługo zaczną się pierwsze kolokwia. Zdjęcia z dzisiejszego wyjazdu postaram się dodać na tygodniu, a jak nie to dopiero pojawią się na weekendzie. Uciekam spać, miłej nocy ;*

Udostępnij ten post

1 komentarz

  1. Piękne, bardzo rodzinne i klimatyczne zdjęcia. ;) Może nie zabrzmi to zbyt inteligentnie, ale Mateuszowi ładnie z dzieckiem. :D

    OdpowiedzUsuń