Hello December. Surprise me!


Przyszłość zaczyna się dziś, nie jutro.

Co z tego, że powinnam się uczyć na kolosa z angola, mam całą noc jeszcze :) Jutro już nareszcie do domku po ciężkim tygodniu. Następny zapowiada się trzy razy gorzej, ale wytrzymać muszę. Tak mało czasu zostało do świąt, a tak dużo nauki. W styczniu już sesja i o ile ją zdam to będę miała pierwszy semestr za sobą. Szczerze to minął mi on naprawdę szybko i mam nadzieję, że tak miną kolejne 3 lata. Następny wpis pojawi się pewnie około świąt, więc zostawiam was z moją buźką i całuję! :*

Instagram: marlena_lukaszek
Snapchat: mauurel


Udostępnij ten post

2 komentarze

  1. Powodzenia przy egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Powodzenia przy egzaminach! Ja, chociaż jestem dopiero w I klasie liceum, też mam ostro pod górkę przez te najbliższe dwa tygodnie...

    OdpowiedzUsuń