Kielce: A.E.K.G.


Wykorzystując dobrą pogodę, którą mogliśmy się cieszyć do dnia dzisiejszego, wyciągnęłam dziewczyny na zdjęcia. Czuję, że obecne ujęcia to nie to samo co wcześniej. Kiedyś wychodziło mi to chyba lepiej, ale to może dlatego że nie siedzę w tym cały czas. Na weekend zostałam w Kielcach, czeka mnie okropny poniedziałek i na szczęście wieczorem będę już w domu. Będę miała ponad tydzień wolnego, więc jakby ktoś był zainteresowany zdjęciami to zapraszam podczas Świąt, o ile pogoda na to pozwoli. Często się zastanawiam pisząc notki czy ktoś je w ogóle czyta... Pewnie nie taka liczba osób jak jakiś czas temu, ale ciekawi mnie czy są jeszcze jakieś duszyczki które mnie śledzą :) Udanego weekendu!


Agata Mazur
Ewelina Met
Kasia Machniak
Gosia Łojek

Udostępnij ten post

3 komentarze

  1. Piękne zdjęcia <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ujęcia z Gosią podobają mi się chyba najbardziej. :) Są cudne. No i oczywiście, że są duszyczki, które Cię jeszcze śledzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemne portrety:)

    OdpowiedzUsuń