Mauurel: Spring 2015


"Dopiero człowiek, przy którym przestajemy się bać i wstydzić swojej zwyczajności, niedoskonałości, bycia nie w formie, że nie stać mnie na coś, boję się, nie znoszę; dopiero możliwość pokazania takich rzeczy przy kimś, przy kim nie boimy się, że nas za to zostawi - buduje prawdziwą więź."


Nareszcie możemy pomału zacząć się cieszyć z nadchodzącej wiosny. Długo czekałam na rozkwitające drzewa, śpiewające ptaki i promienie słońca, które ogrzewają nasze ciała. Nareszcie zbliża się okres kiedy wszystko wydaje się być łatwiejsze i bardziej kolorowe. Życzę wam aby wiosna wpłynęła tak pozytywnie na wasze samopoczucie jak na moje! Miłego dnia :)

Udostępnij ten post

2 komentarze

  1. Perfekcyjnie! Ja już myślałam, że ten okres wiosenny nigdy nie nadejdzie. Na szczęście nadszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz te zdjęcia! :) a co do blogowania - może to i lepiej, że Nam tego nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń