Hello 2016!



Witam w 2016 roku! Mam nadzieję, że Święta i Sylwester minęły wszystkim spokojnie i mile wspominają końcówkę grudnia. Tym razem nie będę robiła podsumowania minionego roku, bo tak naprawdę nie mam czego wspominać. 2015 był czasem kiedy odpoczywałam od fotografii, skupiłam się na bliskich i uczelni. Wraz z nowym rokiem pojawiają się nowe postanowienia. Ja już ich trochę mam, ale na efekty niektórych z nich będziecie musieli troszkę poczekać. Powiedziałam sobie, że w tym roku nie będę siedziała na tyłku, tylko za coś się wezmę. Trzymajcie kciuki!

W czwartek wracam na uczelnie, a tak dokładniej to na praktyki, które będę miała już w nowym miejscu. Jeżeli chodzi o zajęcia, to czeka mnie ciężki orzech do zgryzienia w styczniu. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Do środy leniuchuję! Buziaki :*

Udostępnij ten post

2 komentarze

  1. Miłego leniuchowania. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego leniuchowania, a później spokojnego powrotu do rzeczywistości. Dużo siły na nowe wyzwania, samych udanych ujęć w Nowym Roku i jeszcze więcej miłości ;*

    OdpowiedzUsuń